Impresariat Teatralny M-BART

POLITYKA PRYWATNOŚCI I REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW 

Regulamin usługi Newslettera:

1. Administrator danych jest objęty: M-BART Marcin Bartkowski z siedzibą w Gdańsku, ul. Pasteura 13A, 
80-215 Gdańsk 
2. Usługa bezpłatnego newslettera świadczona jest przez M-BART Marcin Bartkowski z siedzibą w Gdańsku, ul. Pasteura 13A, 80-215 Gdańsk, NIP: 5841996377, na zasadach zakres w regulaminie. Należy wyrazić zgodę na korzystanie z usług newslettera, należy uważać, aby się zapoznać Regulamin 
3. Firma M-BART Marcin Bartkowski gromadzi i przetwarza dane Użytkownicy w zakresie niezbędnym do zastosowania tej usługi Newslettera. Może ona przetwarzać następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu.
4. Ponadto korzysta z danych dostarczanych przez Google oraz przez Facebooka w zestawieniach statystycznych oraz zwiększaniu ruchu kierowanych reklam są dostępne na danych, które są dostępne z plików „cookie” i wymagane anonimowe. 
5. W przypadku marketingu innych wydarzeń i ofert przez M-BART Marcin Bartkowski w formie Newslettera na temat swojej oferty na podany przez Użytkownika adres e-mail lub realizacja telemarketingu lub marketingowych wysyłek SMS na podany numer telefonu, przetwarzanie danych jest zgodne z art. 6 ust. 1 pkt b) Rozporządzenia), który Użytkownik może w każdej chwili odwołać. 
6. Formularz wniosku o rozwiązanie problemu w sytuacji, gdy są uwzględnione lub niekompletne, o usunięcie, ograniczenie zastosowania. Do kontaktu z administratorem danych osobowych należy podać adres e-mail biuro@mbart.pl lub numer telefonu 605-159-435. Zrezygnować z usług newslettera można również użyć połączeń, który jest dostępny w każdej wiadomości. 
7. W przypadku kontroli ze strony GIODO (dane Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych) dane mogą być udostępnione pracownikom tego typu Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Administrator danych osobowych zastrzega sobie prawo do wydania tej wersji za pomocą publikacji nowej wersji dostępnej na tej stronie i obowiązującej od czasu jej nowej publikacji. 
8. Dane osobowe są przetwarzane przez okres obowiązywania umowy – do zakończenia umów z usługami. 

Regulamin zakupu biletów:

1. Rezerwacja i zakup biletów za pomocą technologii dostarczanej przez portal biletyna.pl i jest tam zrealizowany. Polityka prywatności serwisu jest dostępna na https://biletyna.pl/static/polityka-prywatnosci.html
2. W celu rezerwacji i zakupu biletów klient:

  • dokonuje wyboru wydarzenia z listy dostępnej na stronie https://mbart.pl/bilety
  • dokonuje wyboru miejsc z puli miejsc dostępnych na dane wydarzenie,
  • podaje swoje dane takie jak: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy,
  • potwierdza zapoznanie się z regulaminem i  polityką prywatności poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola,
  • może zaznaczyć opcję korzystania z usługi newslettera, telemarketingu
  • zaznacza formę i sposób dostarczenia biletów,
  • nadaje hasło niezbędne do wydrukowania biletów pdf,
  • wybiera sposób płatności z listy dostępnych za pośrednictwem usługi Blue Media S.A.
  • przed zatwierdzeniem rezerwacji klient widzi podsumowanie płatności, która zawiera sumaryczną kwotę do zapłaty za bilety powiększoną o prowizję z tytułu sprzedaży biletów.
  • akceptacja warunków sprzedaży oraz świadczonej usługi następuję poprzez kliknięcie w przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
  • proces zakupu biletów jest zakończony z chwilą poprawnego ukończenia procesu płatności za pośrednictwem operatora płatności Blue Media S.A.
  1. Klient odpowiada za odpowiedzialność za poprawność podanych w pkt. 2 (Regulamin zakupu biletów) danych. 
    4. Podmiotem oferującym obsługę płatności online jest Blue Media SA 
    5. W przypadku kart płatniczych dostępne formy płatności do kart płatniczych: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro 
    6. Czas realizacji zamówienia wybór klienta przez płatności przelewem, usługami elektronicznymi lub kartami płatnicza – od dnia rachunku bankowego Sprzedawcy. 
    Odwołane Wydarzenia i zwroty 
    1. Zwroty Biletów połączeń są dostępne w przypadku: a) 7.1 Wydarzenia albo b) zmiany daty, miejsca lub znaczące zmiany czasu Wydarzenia (powyżej 1 godziny wcześniej lub później). 
    2. W zakresie innych niż używanych w ust.1 zwroty Biletów nie są możliwe. Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy. 
    3. W przypadku zużycia ograniczenia, o którym mowa w ust. 2 obejmuje z art. 38 pkt 12 UPK. 
    4. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b, Bileteria danych klienta o możliwościach zwrotu Biletów albo utrzymywania ich wartości na zmiennej Wydarzenie. 
    5. Klient zatwierdza decyzję w zakresie opisanym w ust. 4 w terminie wskazanym przez Bileterie liczonym od momentu otrzymania informacji o zmianie Wydarzenia. 
    6. Brak decyzji Klienta, o której mowa w ust. 4 i 5 powyżej przed wskazanym terminem rozumiany jest jako akceptacja zmienionego Wydarzenia i utrzymanie zasięgu Biletów. 
    7. W wymaganiach, o których mowa w ust.1 lit. a także ust. 4–6 w zakresie wyboru Biletów, Bileteria dokona opłat Klientów aktywnych, nie później niż w terminie 30 dni roboczych, w taki sam sposób w jaki Klient opłacił rezerwację. 
    8. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której należy wziąć pod uwagę transakcję dokonaną przez klienta płatności płatniczej sprzedającej dokonanej płatności na rachunku bankowym przypisanej do karty płatniczej Zamawiającego ”albo„ Sprzedawca usług płatniczych przy użyciu takich samych płatności, na inny sposób wyboru, który jest dostępny dla niego z żadnymi kosztami. 
    9. Zwrot środków na płatności lub karty płatniczej jest używany w wysokościach wartości nominalnych biletów w momencie ich zakupu z zakresem kosztów operacji tj. opłaty serwisowej i opłaty prowizyjnej (jeśli były pobierane).